اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم مس رفسنجان تبریک می‌گویم، چون پیروزی ارزشمندی کسب کردند. نیمه دوم با توجه به اینکه ما به گل نیاز داشتیم مجبور بودیم باز بازی کنیم و از طرفی تیم حریف در ضدحملات خیلی خوب عمل کرد و توانست ۳ گل به ما بزند.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم در همان نیمه اول به بازی برگردیم که متاسفانه داور اجازه این کار را به ما نداد. برایم عجیب است. از مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری درخواست می‌کنم که چرا پنالتی میهمان را داور به درستی می‌گیرد و پنالتی میزبان را نادیده می‌گیرد؟ این رفتار شائبه ایجاد می‌کند. داور کاملاً به صحنه نزدیک بود و امیدوارم پاسخگو باشند. وقتی بازی ۳ بر صفر می‌شود صحبت درمورد داوری برای مردم عادی شاید بی‌معنی باشد، اما برای آنها که اهل فن هستند شرایط فرق می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیمی که عقب است اگر در نیمه اول به بازی برگردد نیاز نیست که در نیمه دوم باز بازی کند و تعویض‌های هجومی انجام دهد و دچار ضدحمله شود. این داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. نه تنها آن صحنه که مطمئن هستم پنالتی بود، چند صحنه مشکوک دیگر هم داشتیم. امیدوارم داور مسابقه اشتباه نکرده باشد. به هر حال این بازی برای ما تمام شد و همان روزهای اول هم گفتم که این تیم خیلی کار دارد. نگرانی خاصی برای تیم ما وجود ندارد، چون آنقدر تجربه دارم که این حرف‌ها را بزنم، اما خیلی باید کار کنیم. مطمئن هستم از این شرایط سربلند خارج خواهیم شد.

تارتار در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید تیم‌تان با پیراهن سفید بهتر نتیجه می‌گیرد، گفت: من اعتقادی به اینگونه مسائل ندارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا