اخبار ورزشیفوتبال جهان

توخل: از داشتن چنین تیمی احساس غرور می کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: از داشتن چنین تیمی احساس غرور می کنم در این موفقیت همه چیز به من معطوف نیست و قطعا بازیکنان هم در این موفقیت سهیم هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، توماس توخل بعد از صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان  اروپا اظهار داشت:تیم ما در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه کرد و حتی می توانستیم گل های بیشتری به رئال بزنیم.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چون صعود به فینال یک موفقیت فوق العاده است.بازی مقابل تیمی مانند رئال مادرید همیشه خطرناک است.آنها از موقعیت های ساده گل می سازند و اینجا است که مشخص می شود ما عملکرد خوبی داشتیم که به آنها اجازه گلزنی ندادیم.

سرمربی چلسی در خصوص اینکه تیمش را شایسته برد در این دیدار می داند چون در برخی از دقایق بازی تیمش تحت فشار بود عنوان کرد: شرایط در نیمه اول  سخت بود چون رئال بازی را در اختیار داشت اما ما هم در ضد حملاتمان  خطرناک بودیم.در نیمه دوم ساختار بهتری داشتیم ولی حالا فرصت مناسبی برای انتقاد نیست  چون ما یک موفقیت فوق العاده کسب کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص اینکه تیمش در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچستر سیتی به برتری رسیده و حالا آیا این موضوع انگیزه ای برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به آنها نمی دهد اظهار داشت: پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل تیم پپ گواردیولا هیچ برتری به ما نمی دهد اما می تواند تیم ما را از تکرار عملکرد مطمئن کند. آن برد نمی تواند به ما اطمینان بدهد اما احساس خوب و به ما اعتماد به نفس می دهد.

وی در خصوص اینکه چقدر در این موفقیت خودش را سهیم می داند گفت: من از داشتن چنین تیمی احساس غرور می کنم. ما یک گروه فوق العاده داریم و من تلاش می کنم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم. بدون شک در این موفقیت همه چیز به من معطوف نیست و قطعا بازیکنان هم در این موفقیت سهیم هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =

دکمه بازگشت به بالا