اخبار ورزشیفوتبال جهان

تمجید روزنامه‌های اسپانیایی از گزینه خرید رئال مادرید +تصاویر

روزنامه های معتبر اسپانیایی از درخشش ارلینگ هالند، ستاره مد نظر رئال مادرید در روز بازگشت فوتبال در بوندس لیگا نوشتند.

به گزارش پیشرو اسپرت، روز گذشته پس از تقریبا ۷۰ روز فوتبال دوباره آغاز شد و بوندس لیگا رسما کلید شروع دوباره فوتبال را زد.

در مهمترین بازی روز گذشته، دورتموند مقابل شالکه در دربی روهر به برتری پرگل ۴ بر صفر رسید. ارلینگ هالند، ستاره فوق العاده این فصل فوتبال اروپا دوباره گلزنی کرد تا به تیتر اصلی رسانه های اروپا بدل شود.

رئال مادرید خواهان ارلینگ هالند برای تقویت خط تهاجمی خود است و همین باعث شده تا رسانه های اصلی اسپانیا از درخشش ستاره نروژی بنویسند.

جلد اصلی روزنامه های مارکا و آ.اس در روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) به درخشش هالند و دورتموند در روز بازگشت فوتبال اختصاص یافت.

مارکا با تیتر «قهرمان های سکوت» به درخشش زردپوشان در ورزشگاه خالی پرداخت. به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تماشاگران حضور ندارند و همه چیز با رعایت فاصله بهداشتی برگزار می شود. عکس مارکا نیز به خوشحالی هالند و بازیکنان دورتموند که دور از هم ایستاده اند پرداخته است.

آ.اس نیز از تیتر «واکسنی برای هالند نیست» استفاده کرده است. تیتری که هم به مرگبار بودن سلاح دورتموندی ها اشاره دارد و هم به فضای ویروس کرونا که هنوز واکسنی برای این بیماری کشف نشده است طعنه می زند.

از طرف دیگر الموندو دپورتیوو از شیوه جدید برگزاری فوتبال نوشت. این رسانه از «فوتبال جدید» به عنوان تیتر اصلی خود استفاده کرد و از فاصله گذاری ها و نحوه جالب مصاحبه ها، خوشحالی پس از گل، جایگاه نیمکت ها و خیلی چیزهای دیگر که در بازی های شب گذشته عیان شده بود نوشت.

امشب نیز در ادامه بوندس لیگای آلمان بایرن مونیخ به مصاف یونیون برلین خواهد رفت. تنها لیگ آلمان است که در لیگ های معتبر اروپا آغاز به کار کرده و باید دید بقیه لیگ ها چه زمانی بازی ها را دوباره آغاز خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =

دکمه بازگشت به بالا