اخبار ورزشیفوتبال جهان

ستاره‌های ماتادورها کجا توپ می‌زنند/سهم بارسا و رئال تنها ۴ بازیکن+عکس

تیم ملی اسپانیا همچنان با وجود دوری از دوران طلایی یکی از قدرت‌های اول دنیای فوتبال به حساب می‌آید

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، تیم ملی اسپانیا با سود بردن از ستاره‌های سطح اول اروپا و جهان و البته همچنان با وجود دوری از دوران طلایی یکی از قدرت‌های اول دنیای فوتبال به حساب می‌آیند.

با بررسی لیست تیم ملی اسپانیا مشخص می‌شود که تنها ۲ بازیکن از بارسا و ۲ بازیکن از رئال دو تیم غول باشگاهی در تیم ملی حضور دارند و این موضوع نشان از علاقه این دو تیم برای سود بردن از ستاره های دیگر کشور ها را نشان می‌دهد.

براین اساس ۳بازیکن از والنسیا، ۲ بازیکن از بارسا، ۲ بازیکن از رئال، ۲ بازیکن از سوسیداد، ۲ بازیکن از اتلتیکو، یک بازیکن از سویا، یک بازیکن از بتیس، یک بازیکن از منچستر، یک بازیکن از چلسی ، یک بازیکن از من‌سیتی، یک بازیکن از سن‌ژرمن، یک بازیکن از آرسنال، یک بازیکن از میلان، یک بازیکن از دورتموند، یک بازیکن از آاس‌رم،  یک بازیکن از ناپولی، و یک بازیکن از بایرن مونیخ دراردوی  تیم ملی اسپانیا حضور دارند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا