اخبار ورزشیفوتبال ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران:تساوی آلومینیوم وذوب آهن/ توقف پدیده مقابل فجر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر برابر ذوب آهن به نتیجه تساوی رسید و پدیده در بازی با فجر سپاسی شیراز متوقف شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه و از ساعت ۱۵ دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که نتیجه این مسابقات در معادلات بالای جدول رده بندی تاثیرگذار بود.

در یکی از این بازی ها، تیم ذوب آهن در اراک به مصاف آلومینیوم رفت که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به این ترتیب آلومینیوم ۱۳ امتیازی شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، در رده چهارم جدول قرار بگیرد. آلومینیوم در صورت پیروزی در این بازی می توانست حتی به رده دوم صعود کند و جایگزین پرسپولیس شود. ذوب آهن هم با این تساوی ۱۰ امتیازی شد.

در دیگر مسابقه امروز، تیم پدیده در مشهد از فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی کرد که این دیدار هم با تساوی بدون گل تمام شد.

پدیده که تاکنون در این فصل پیروزی نداشته است، با تساوی امروز ۲ امتیازی شد و از قعر جدول و رده شانزدهم تکان نخورد. فجر هم به لطف این بازی، ۸ امتیازی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا