اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.
به گزارش پیشرو ورزش، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ امروز (شنبه ۲۶ اسفند) به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
صلاحیت پنج نامزد برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال تایید شده است و محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی در این مجمع از برنامه‌های خود برای تصدی پست ریاست فدراسیون دفاع خواهند کرد.
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز ۱۴ آذر طی حکمی وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد. مراسم تکریم از زحمات محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال روز شنبه ۱۸ آذر با حضور معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع سید میلاد تقوی با ۶۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. محمود افشاردوست ۶ رای را به خود اختصاص داد. امیرحسین منظمی و پیمان اکبری و محمد منصوری هم از حضور در انتخابات انصراف دادند.
در ادامه کار مجمع انتخاباتی، رئیس جدید فدراسیون والیبال اعضای هیات رییسه پیشنهادی را اعلام کرد (وحید مرادی نایب رییس، فریبا محمدیان نایب رییس، مهدی اسلامی خزانه‌دار، پدیده بلوری‌زاده کارشناس خبره و منوچهر پورحسن کارشناس خبره) و رای گیری برای آنها انجام شد.
در این مرحله وحید مرادی با کسب ۵۹ رای به عنوان نایب رییس اول، فریبا محمدیان با کسب ۵۷ رای به عنوان نایب رییس دوم (زنان) و مهدی اسلامی به عنوان خزانه‌دار با ۶۴ رای انتخاب شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

دکمه بازگشت به بالا