اخبار ورزشیورزش تهران

ایستگاه‌های دائمی ورزش روستایی در بوستان‌های پایتخت دایر می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری اعلام کرد: برای معرفی و توسعه ورزش روستایی بین پایتخت نشینان ایستگاهای دائمی در سطح بوستان‌ها و فضاهای عمومی پایتخت دایر شود.

به گزارش پیشرو ورزش ، محمد تقی امیری خراسانی در مجمع سالانه هیات روستایی و عشایری استان تهران اظهار کرد: درصدد هستیم با بسترسازی بازهای بومی و محلی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم تا برای رشد ورزش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی لازم را انجام دهیم گفت: لیگ بازیهای بومی را به صورت متمرکز و هرهفته برگزار می کنیم تا به صورت همگانی کاربری آن ها را افزایش دهیم.

رییس فدراسیون ورزش روستای و بومی و محلی با بیان اینکه تهران با توجه به تعدد اماکن عمومی و مسافر پذیری آن می تواند در رشد این ورزش تاثیر گذار باشد گفت: برای توسعه این ورزش در مقابل دریاچه چیتگر (منطقه ۲۲)، محیطی را برای توسعه این ورزش برای آحاد مردم در نظر گرفته ایم.

امیری خراسانی با بیان اینکه در بخش استعدادهای برتر در سه رشته تنیس روی میز، شطرنج و دو ومیدانی می تواند از ظرفیت حداقل ۱۰ درصد ورزشکاران روستایی بهره برد گفت: با شایسته سالاری بیشتر از ظرفیت روستاها و مناطق عشایری بهره لازم را برد.

به گفته وی یکی دیگر از برنامه های این فدراسیون ایجاد باشگاههای روستایی و بومی و محلی توسط کمیسیون ماده ۵ بوده تا بتوان با تربیت مربیان رشته های مختلف سنتی را در کشور احیا کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا