اخبار ورزشیفوتبال جهان

تداوم شکست ناپذیری لیورپول در آنفیلد/رکورد رویایی چلسی مورینیو!

شاگردان کلوپ پس از ۳۸ بازی همچنان در بازی‌های خانگی خود شکست ناپذیر هستند تا پس از چلسی مورینیو در رده دوم قرار داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی بود و به پیروزی دو بر صفر رسید. بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما قرمزپوشان آنفیلد در نیمه دوم طوفانی عمل کردند و دو گل را در دقایق ۵۱ و ۵۳ توسط مانه و صلاح به ثمر رساندند.

شاگردان کلوپ با این پیروزی برای ۳۸ بازی متوالی در بازی‌های خانگی شکست ناپذیر ظاهر شدند و پس از چلسی زمان مورینیو در رده دوم قرار دارند. (لیورپولی‌ها از آوریل ۲۰۱۷ تا به اکنون شکست ناپذیر بوده‌اند.)

در تاریخ لیگ برتر آبی‌های لندن با هدایت مورینیو در سال ۲۰۰۴ (مارچ) تا ۲۰۰۸ (اکتبر)، موفق شدند ۸۶ بازی در استمفوردبریج شکست نخورند و رکوردی رویایی را به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا