اخبار ورزشیورزش تهران

تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و هدف گذاری در اولین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات

اولین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات به ریاست حسین رحیمی پور با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این جلسه که با حضور کلیه همکاران برگزار شد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات گفت: باید امسال نسبت به سال گذشته، روند رو به رشدی داشته باشیم و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بتوانیم در کلیه زمینه‌ها قدم های روبه جلویی برداریم.

وی با تأکید بر اهمیت بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی گفت: از اولویت‌های کاری ما بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی است تا در روند تسهیل خدمت‌رسانی بتوانیم به اماکن ورزشی و باشگاه‌ها، کمک کنیم..

وی با اشاره به اینکه جلسات مستمر با هیئت‌های ورزشی، یکی دیگر از رویکردهای ما خواهد بود، افزود: هیئت‌ها در برنامه‌ریزی مسابقات و کلاس‌های آموزشی و میزبانی‌ها و ارتباط با هیئت‌های استانی باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی از دو رویداد پیش رو؛ “مسابقات استعدادهای برتر ” و “هفته شمیرانات” گفت و ادامه داد: در مسابقات استعدادهای برتر کشوری که مرحله انتخابی آن در تهران برگزار خواهد شد، هیئت‌های ورزشی ما باید با حضور فعال چه در بحث میزبانی این رقابت‌ها و استفاده از پتانسیل‌های موجود و چه در بحث حضور ورزشکاران در تیم منتخب تهران در این مسابقات، فعالانه وبطور جد مشارکت کنند و ورزشکاران خود را آماده کرده تا بتوانیم با قدرت ظاهر شویم و به‌ عنوان ورزشکاران استان تهران، سکوهای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

رحیمی پور همچنین افزود: با در پیش بودن “هفته شمیرانات” کلیه هیئت‌ها در راستای برنامه‌ریزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این هفته، حضور جدی داشته باشند و برگزاری جشنواره‌ها، کلاس‌ها و سمینارها از جمله برنامه‌هایی است که باید در این هفته در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات ادامه داد: در حوزه جوانان بر برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی جوانان و تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان و جلسات با فرمانداری و ادارات مربوط و برنامه های اوقات فراغت، باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص سامان‌دهی اماکن متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اجور معوقه اوقاف و رسیدگی در بحث کمیسیون ماده هشتاد و هشت گفت و تأکید کرد: کلیه اماکن باید در کوتاه‌ترین مدت سامان‌دهی و درآمدهای حاصله و نوع بهره‌برداری مشخص شود.

رحیمی پور در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برنامه ریزی اوقات فراغت از امروز باید پیگیری شود، چراکه با شروع تابستان برنامه ریزی اثری ندارد، لذا اکنون که وقت هست باید برنامه های دقیقی جهت اوقات فراغت صورت گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا