اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

بخش رسانه‌ای تیم ملی بر رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل‌های فدراسیون تاکید کرد

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با ابراز تأسف از آنچه در بین دو نیمه بازی تیم‌های نساجی مازندران و پیکان در ورزشگاه وطنی اتفاق افتاد و منجر به تأخیر در ورود مربیان تیم ملی به جایگاه ویژه این ورزشگاه شد، بر حفظ احترام مسؤولان باشگاه‌های میزبان و میهمان، مربیان و پیشکسوتان فوتبال، به ویژه مربیان ملی که برای رصد بازیکنان باشگاهی به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، تاکید و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب در بازی‌های پیش‌رو، ضمن ایجاد محیطی استاندارد از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

در جریان دیدار روز گذشته تیم‌های نساجی و پیکان برخی عوامل ورزشگاه حدود ۳۰ دقیقه مانع ورود آندرانیک تیموریان و علی اصغر قربانعلی‌پور به جایگاه ویژه برای تماشای نیمه دوم بازی شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا