اخبار ورزشیفوتبال جهان

بیلد: مونیر، خرید دورتموند در ایام کرونایی

یک روزنامه آلمانی فاش کرد خرید جدید بورسیا دورتموند در ایام کرونایی معرفی خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، روزنامه بیلد خطاب به هواداران بورسیا دورتموند نوشت «توماس مونیر» در روزهای آینده جذب تیم وستفالنی می شود.

این نشریه افزود مدافع راست و بلژیکی پاری سن ژرمن قراردادش در تابستان آینده به اتمام می رسد و هم اکنون تحت عنوان بازیکن آزاد با سیاه و زردپوشان وستفالنی، تفاهم نامه کاری خود را امضا می کند.

این نشریه عنوان کرد توافق اولیه برای انتقال مدافع ۲۸ ساله صورت گرفته و اکنون طرفین در حال انجام رایزنی های نهایی برای تحقق ترانسفر بازیکن ارزشمند هستند.

بیلد به همین خاطر نوشت: وقتی ستاره باتجربه پیشنهاد تمدید قرارداد با پاریسی ها را رد کرد، وارد فاز مذاکره با بورسیا شد. حالا همه قرائن و شواهد از حضور او نزد تیم پرطرفدار حکایت می کنند.

این خبر در حالی انتشار یافت که دورتموندی ها به خاطر تعطیلی بوندس لیگا و شیوع کرونا، مسابقه ندارند.

از طرفی «ژروم روتن» فوتبالیست اسبق سن ژرمن که به مدیریت باشگاه فرانسوی نزدیک است، در اظهار نظری که روز گذشته داشت، کار انتقال مونیر را به تیم بوندس لیگایی تمام شده تلقی کرد.

او گفت:با اطلاعاتی که من دارم، همه چیز انجام شده و فقط اعلام رسمی باشگاه دورتموند باقی مانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا