اخبار ورزشیورزش جانبازان و معلولین

بیانیه فدراسیون جانبازان و معلولین در واکنش به حوادث اخیر

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در پی بیانات مقام معظم رهبری با انتشار بیانیه‌ای، بیعت خود با آرمان‌های مقدس امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند: برخی چهره‌های ورزشی و هنری هم موضع‌گیری‌هایی کردند؛ به نظر بنده هیچ اهمیت ندارد. روی این نباید حساسیت به خرج داد. جامعه‌ی ورزشی ما جامعه‌ی سالمی است، جامعه‌ی هنری ما هم جامعه‌ی سالمی است. عناصر مؤمن، علاقه‌مند، باشرف، در این جامعه‌ی ورزشی و هنری کم نیستند، زیادند؛ حالا چهار نفر هم یک حرفی میزنند؛ حرف آنها ارزشی ندارد. اینکه حالا آیا عناوین مجرمانه بر حرف آنها تطبیق میکند یا نه، به عهده‌ی قوه‌ی قضائیه است، اما از لحاظ نگاه عمومی هیچ اهمیتی و ارزشی ندارد و جامعه‌ی هنری ما و ورزشی ما با این گونه حرکتها، با این رفتارهای دشمن‌شادکن، آلوده نخواهد شد.

بر همین اساس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن قدردانی از بیانات و فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری، اقدامات هتاکان به حرمت ساحت مقدس و نورانی قرآن مجید، پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مساجد کشور، حجاب بانوان محترم کشورمان و وارد کردن خسارت به اماکن و اموال عمومی و خصوصی را به شدت محکوم می نماید. فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است و پیرو راه شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا