اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایران

بیرانوند: لیگ سختی داریم و تیم‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دهند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌ها امسال ساده امتیاز از دست نمی‌دهند.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا بیرانوند پس از خوش و بش با سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم فوتبال تراکتور در لابی هتل المپیک درمورد اینکه آیا  خاطره ای از دوران قضاوت وی دارد، اظهار داشت: خیر‌. زمانی که مظفری زاده قضاوت می‌کرد، من در رده نونهالان بازی می‌کردم!(باخنده) الان هم سنی ندارم.

وی درمورد تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می‌‌گذاریم و خدا را شکر شرایط خوب است. به مسابقات لیگ نزدیک می‌شویم. البته فردا یک بازی با مس رفسنجان و جمعه هم با هوادار بازی داریم. پس از آن برای لیگ استارت می‌زنیم.

*لیگ سختی داریم و تیم‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دهند

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد حضور چند تیم مدعی در لیگ پیش رو، پاسخ داد: به این خاطر لیگ امسال سخت است که هم مربیان تیم‌هایشان را عوض کرده و هم تیم‌های خیلی خوبی انتخاب کردند. مثلا مهدی تارتار از ذوب آهن به ملوان رفت و محمد ربیعی از مس رفسنجان به ذوب آهن. ساکت الهامی نیز به مس رفت. این اتفاقات نشان می‌دهد لیگ سختی داریم و تیم‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دهند. تیم‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دهند و لیگ سختی را پیش رو داریم.

* هر تیمی دوست دارد بازی های سختش را اول فصل انجام بدهد

بیرانوند درخصوص برگزاری بازی با تیم پرستاره تراکتور در هفته دوم، عنوان کرد: وقتی می‌خواهید کار را شروع کنید، نباید به این چیزها فکر کنید. هر تیمی دوست دارد بازی های سختش را اول فصل انجام بدهد زیرا می‌داند تیم‌ها و بازیکنان جدیدشان از هفته چهارم یا پنجم به بعد راه می‌افتند. خدا را شکر پرسپولیس بازیکنان خودش را حفظ کرده و ۳_۲ بازیکن خیلی خوبی به تیم اضافه شدند. این می‌تواند شرایط خوب تیم ما را حفظ کند.

* تراکتور می‌خواهد برای قهرمانی جلو بیاید

وی ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و با بازیکنانی که جذب کرده نشان داده است، می‌تواند می‌خواهد برای قهرمانی جلو بیاید. اولین بازی خانگی‌شان مقابل پرسپولیس است. بازی خیلی سخت و سنگینی داریم اما امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

* بازی با بلغارستان بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای تیم ملی بیفتد

دروازه‌بان تیم ملی درمورد دیدار تدارکاتی با بلغارستان، گفت:  راستش را بخواهید تاکنون بازی بلغارستان را ندیده‌ام‌. روز گذشته نیز به استخر رفته بودم و یکی از بازیکنان را دیدم که از او درمورد این تیم پرسیدم که گفت من هم بازی اش را ندیده‌ام اما شاید بتواند به ما کمک کند.

بیرانوند درمورد اینکه تراکتور تیم ۷۷ دنیا است و شرایط بهتری نسبت به رقیبان ایران در تورنمنت کافا دارد، عنوان کرد: تیم ما هم ۲۲ دنیا است. تصمیمی که برای تیم ملی گرفته شده به جز این بازی‌ها اتفاقات بهتری نمی‌تواند برای ما بیفتد. این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند. شنیده‌ام قرار است تورنمنت چهار جانبه‌ای نیز در اردن با حضور ایران، قطر و عراق برگزار می‌شود‌. این بازی‌ها هم خیلی خوب است.

* فشاری روی من نیست

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقاتی که در نقل و انتقالات برایش رخ داد، آیا اکنون تحت فشار قرار ندارد، توضیح داد: فشاری روی من نیست زیرا کاری نکرده‌ام. الان نمی‌توان صحبت کرد و چند روز قبل هم گفتم اگر به یک برنامه تلویزیونی بروم، خیلی صحبت‌ها می‌توان کرد ولی تا جایی که می‌دانم فشاری روی من نیست‌ زیرا با همان قرارداد قبلی‌ام ماندم. اتفاقی هم افتاد که در زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

* مصدومیت کمر ندارم

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد اینکه اخبار مطرح شده نسبت به فیزیوتراپی او به دلیل مصدومیت کمر نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده زیرا سرخ پوشان در حال حاضر دروازه بان دوم مطمئنی هم جذب نکرده‌اند، گفت: مصدومیت کمر ندارم. ۳_۲ روز است می‌بینم چنین خبری منتشر می‌شود. ۳ روز قبل در صحنه‌ای از بازی با نفت آبادان، در گرم کردن توپ به سینه‌ام برخورد کرد و پس از جدا شدن به فکم خورد. به همین دلیل به ولسلی ننکا گفتم درد دارم و نمی‌توانم ادامه بدهم. دکتر من نیز گفت با این حس درد ۴_۳ روز تمرین نکن. نمی‌خواستم استوری بگذارم و بگویم کمر درد داشتم. خدا را شکر امروز خبرنگاران را در هتل المپیک دیدم  و صحبت کردم تا خیال هواداران راحت شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا