اخبار ورزشیفوتبال ایران

بی انضباطی رسانه ای در اطراف تیم ملی فوتبال/تکلیف سرپرست و مدیر رسانه ای چه شد؟

در شرایطی که از اسفند ماه اعلام شد نمایندگان رسانه ها حق حضور در اردو و تمرینات نوروزی تیم ملی را ندارند اما در آغاز اولین اردوی تیم ملی شاهد عکس این اتفاق بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  فارس، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با سوریه در شرایطی در هتل المپیک برگزار شد که ملی پوشان از صبح امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند.

پیش از پایان سال ۹۹ سایت فدراسیون در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از انتقال کرونا، نمایندگان رسانه ها تنها حق حضور در تمرین ۷ فروردین را در ۱۵ دقیقه ابتدایی دارند ( اینجا ببینید) اما امروز شاهد عکس این اتفاق بودیم.

با روی کار آمدن شهاب عزیزی خادم و با توجه به اهمیت وضعیت تیم ملی فوتبال انتظار می رفت در ابتدا تکلیف مدیر رسانه ای تیم مشخص شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امروز شاهد بودیم نمایندگان برخی رسانه ها با حضور در اردوی تیم ملی، توجهی به خواسته فدراسیون نکرده اند.

به نظر می رسد فدراسیون و در راس آن شهاب عزیزی خادم ابتدا باید تکلیف مدیر رسانه ای و سرپرست تیم ملی را برای جلوگیری از موارد این چنینی مشخص کند تا در ادامه راه و دیدارهای حساس تیم ملی شاهد برگزاری نظم و انضباط در اطراف تیم باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا