اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بنی‌تمیم: هنر دوستان بیشتر از ما بود

نامزد انتخابات کشتی گفت: انتخابات هنر است و هنر دوستان هم از ما بیشتر بود و انتخاب شدند.

بنی‌تمیم: هنر دوستان بیشتر از ما بود/ تمایلی به صحبت درباره تایید صلاحیت‌ها ندارم

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید بنی تمیم در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: به نظر مکن انتخابات یک هنر است و هنر دوستان از ما بیشتر بود. فقط امیدوارم کشتی ما هرچه زودتر به آرامش برسد و دیگر حاشیه‌ای‌ نداشته باشد و در المپیک موفق باشد.

وی در مورد اینکه دبیر، رئیس جدید فدراسیون از رفاقت با شما گفت، عنوان کرد: دبیر از افتخارات و مفاخر کشور ما است و سال‌ها در اردوها کنار هم بودیم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نامزد انتخابات فدراسیون کشتی در مورد اینکه گفته می‌شود سازمان بازرسی برای دبیر تاییدیه نداده است، گفت‌: تمایلی به صحبت در این مورد ندارم و آرزویم این است که کشتی دیگر وارد حاشیه نشود.

بنی تمیم در مورد اینکه فکر می‌کردید  به دور دوم راه پیدا نکنید، عنوان کرد: واقعیت را بخواهد نه، اما به تشخیص و رای اعضای مجمع احترام می‌گذارم و از همه کسانی که به من رای دادند و ندادند، تشکر می‌کنم. تمام تلاشم را کردم و پس از آن به خدا توکل کردم و انسان وقتی به خدا توکل می‌کند باید در عمل هم آن را نشان دهد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا