اخبار ورزشیسایر اخبار

علی نژاد: اعزام های برون مرزی کیفی تر شده/ فوتبال بیشترین و چوگان کمترین اعزام را داشته است

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی گفت: شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۸ با نگاهی کیفی با اعزام ۱۱۲۰۰ نفر به مسابقات برون مرزی موافقت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد با اشاره به اعزام های ورزشی سال ۰۸ اظهار داشت: با دستور سلطانی فر با رعایت صرفه جویی و اجرای سیاست های کیفی سازی اعزام های ورزشی، در سال گذشته که در واقع سال کسب سهمیه المپیک بود، ۱۱۲۰۰ نفر به مسابقات برون مرزی اعزام شدند که نسبت به سال ۹۶،  ۹ هزار نفر و نسبت به سال ۹۷، ۳ هزار نفر کاهش اعزام داشتیم.

رئیس شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این کاهش اعزام در حقیقت با تشخیص شورای برون مرزی برای ضرورت نداشتن اعزام آنها احصا شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آمار اعزام فدراسیون های ورزشی گفت: در سال ۹۸، فوتبال با ۲۶۲۶ نفر بیشترین اعزام و فدراسیون چوگان بدون اعزام کمترین مورد را داشته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا