اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست صمیمی سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان شمیرانات

این نشست که روز دوشنبه در اداره ورزش وجوانان شمیرانات و با حضور موسی زاده، پاشانجاتی نائب رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران ،تقوایی،پورکاظم ،رئیس و دبیر هیات ژیمناستیک شهرستان شمیرانات ،خوش طینت برگزارشد، پیرامون رشد و توسعه این رشته بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش پیشرو ورزش،قاضی سرپرست هیات ضمن تشکراز زحمات چندین ساله تقوایی رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان شمیرانات افزود: ژیمناستیک در این شهرستان نهادینه شده و اکثر قهرمانان ژیمناستیک در بخش بانوان در رده کشوری خوش درخشیدند و باعث ارتقای این رشته در استان تهران شدند.
رحیمی پور نیز افزود: نگاه ما به این رشته حمایتی است، عملکرد هیات ژیمناستیک شهرستان در طول این سال‌ها قابل ستایش بوده است.
رحیمی پور در ادامه تصریح کرد: اداره ورزش شهرستان شمیرانات آمادگی لازم جهت میزبانی و برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقای مربیان را دارد.
تقوایی رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان شمیرانات نیز از نگاه حمایتی اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات و هیات ژیمناستیک تهران تشکر کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا