اخبار ورزشیفوتبال جهان

هارت: وقتی گواردیولا آمد فهمیدم از سیتی رفتنی هستم

دروازه‌بان انگلیسی عنوان کرد که با آمدن گواردیولا شرایط ماندن در منچسترسیتی برایش غیرممکن شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، جو هارت تایید کرد که با آمدن پپ گواردیولا به منچسترسیتی در سال ۲۰۱۶ او به رفتن از اتحاد نزدیک شد.

دروازه‌بان انگلیسی ۶ فصل تمام برای منچسترسیتی بازی کرد و توانست ۲ بار قهرمان لیگ برتر شود. وی به گلر اول سه‌شیرها نیز لقب گرفته بود ولی با آمدن گواردیولا همه چیز به یکباره تغییر کرد.

با آمدن پپ، شرایط برای هارت بسیار سخت شد و وی مجبور به ترک اتحاد شد.

هارت در مصاحبه با گاردین گفت: بسیاری از مردم سعی داشتند که به من اعتماد بدهند ولی این فقط یک احساس بود. من کاملا با آمدن گواردیولا حس کردم که رفتنی هستم.

وی ادامه داد: به خاطر بازی‌های یورو ۲۰۱۶ من خیلی دیر به تمرینات بازگشتم و وقتی رسیدم فهمیدم خیلی به درهای خروج نزدیک شده‌ام. این نبوغ پپ را نشان می‌داد.

هارت اظهار داشت:‌ من از پپ بدم نمی‌آید. هر دوی ما عاشق فوتبال هستیم. به حرف‌های او گوش دادم. پپ به دروازه‌بانی نیاز داشت تا بازی با پای بهتری نسبت به من داشته باشد. فهمیدم که می‌خواهد مهر و برچسب خودش را در سیتی بزند.

هارت با ترک سیتی یک سال برای تورینو ایتالیا به صورت قرضی بازی کرد، سپس دوباره در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ برای وستهام قرضی بازی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ به برنلی پیوست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =

دکمه بازگشت به بالا