اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مسابقه فوتسال خیریه بین تیم های ستارگان هنر ایران و فرشته های ارمغان

در مسابقه ای دوستانه و نمادین تیم های ستارگان هنر ایران و فرشته های ارمغان (بچه های دارای معلولیت) با یکدیگر مصاف کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت، این رویداد فرهنگی ، ورزشی که به همت اداره سلامت و ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران در سالن مجموعه ورزشی ایثارگران این منطقه برگزار گردید در مسابقه ای نمادین بازیکنان دو تیم طی مسابقه ای دو نیمه ای با یکدیگر به رقابت نزدیک پرداختند که در پایان تیم فرشته های ارمغان که با بازی بچه های دارای معلولیت نیز همراه بود موفق شدند با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز این مسابقه لقب بگیرند.

همچنین در این رویداد دکتر تیموری (معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴) ، خانم اسمی (مدیر اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه ۱۴) ، علی خسروی (پیشکسوت داوری فوتبال و از مسئولین سازمان ورزش شهرداری تهران) و برخی دیگر از چهره های ورزشی شرکت داشته و از نزدیک به تماشای این مسابقه خیریه پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این رویداد جام قهرمانی ، مدال ، حکم و جوایزی به هر دو تیم از طرف اداره ورزش و سلامت شهرداری دارالمونین تهران اهدا گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا