اخبار ورزشیورزش های رزمی

دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با وزیر ورزش

در اقدامی عجیب، فدراسیون تکواندو برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
به گزارش مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو عصر روز گذشته با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد. این دیدار در حالی صورت گرفته که هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو اول اسفندماه سال گذشته حکم ریاست خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت و در این مدت بارها از عدم دیدار خصوصی و گفت‌وگو با حمید سجادی گلایه کرده بود.
ساعی البته در این مدت در جلساتی با حضور رؤسای فدراسیون‌ها و مسابقات کشورهای اسلامی با سجادی دیدار کرده بود، اما امکان دیدار خصوصی و مطرح کردن مشکلات تکواندو با وزیر ورزش و جوانان برای او فراهم نشده بود. اتفاقی که سرانجام روز گذشته طلسم آن پس از ۳۶۰ روز شکست و ساعی موفق به دیدار شخص اول ورزش کشور شد.
نکته عجیب ماجرا اینجاست که هیچ عکسی از این دیدار منتشر نشده تا جایی که فدراسیون تکواندو با توسل به نرم افزار «فتوشاپ» تصویر سجادی را کنار ساعی قرارداده و روی سایت خود بارگذاری کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

دکمه بازگشت به بالا