اخبار ورزشیسایر اخبار

ورزشکاران المپیکی از قرنطینه ۱۴ روزه مستثنی شدند

بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو ورزشکاران سال آینده نیازی به قرنطینه ۱۴ روزه ندارند.

 به گزارش پیشرو اسپرت، ورزشکارانی که سال آینده در بازی‌های المپیک توکیو حضور پیدا می‌کند از قرنطینه ۱۴ روزه به دلیل بحران کرونا مستثنی هستند.

کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو امروز اعلام کرد جزئیات بیشتر باید مورد بررسی قرار بگیرد اما اقدامات برای ورزشکاران احتمالاً شامل آزمایش ویروس کرونا برای ۷۲ ساعت قبل از ورود به ژاپن است.

توکیو ۲۰۲۰ هشدار داد که تصمیم گیری درباره تماشاگران خارجی هنوز اتخاذ نشده است اما آنها براین باور هستند قرنطینه ۱۴ روزه غیرممکن است.

توشیرو موتو رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در کنفرانس خبری، اظهار داشت: مربیان، ورزشکاران و مقامات رسمی کشورها اجازه ورود به توکیو را دارند به شرطی که قبل از ورود اقدامات لازم را انجام داده باشند.

وی این صحبت‌ها را بعد از نشست با دولت توکیو و ژاپن مطرح کرد.

بر اساس اعلام این مقام مسئول، تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران خارجی سال آینده با توجه به وضعیت ویروس کرونا گرفته خواهد شد.

موتو گفت: بهار سال آینده ما با برنامه‌ای برای تماشاگران خارجی خواهیم آمد. قرنطینه تماشاگران قبل از ورود و در زمان ورود به ژاپن به مدت ۱۴ روز غیرممکن است.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و هیات همراه هفته آینده سفری به ژاپن خواهد داشت و با یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن دیدار می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا