اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال: دوستان در حال مدیریت هستند که اتفاقی از سوی فیفا رخ ندهد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان فیفا کمی ناراحت شدند ولی الان دوستان در حال مدیریت هستند که اتفاق خاصی رخ ندهد.

به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی پس از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: مراسم از قبل تنظیم شده بود و بر اساس پروتکل‌هایی که قبلا با فیفا هماهنگ شده بود ، به مجری برنامه اعلام شد. حالا یک مقداری در آخر برنامه اینجوری شد که خیلی هم مهم نیست.

وی در رابطه با اینکه نماینده فیفا بسیار ناراحت است، گفت: بله، یک مقداری این اتفاق افتاد و الان دوستان در حال مدیریت هستند که اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی ادامه داد: اسپانسر این موضوع به طور انحصاری شرکت کولاکولا است و طبق اعلام‌ها و ابلاغ‌هایی که فیفا به ما ارسال کرد، این بود که به هیچ عنوان ، هیچ اسپانسر و نشان تجاری از لحظه اول برنامه نباید حضور داشته باشد. از لحظه‌ای که کاپ وارد ایران می‌شود در هیچ لحظه‌ای نباید هیچ بهره‌‌برداری تجاری رخ بدهد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما اسپانسر نداشتیم به خاطر تاکید فیفا بود. ما اگر تخلف می‌کردیم جریمه‌ می‌شدیم. بحث کیش یک پیشنهاد بود و اصلا جدی نبود. ما ۲ روز پیش مجمع داشتیم و تمام عوامل اجرایی فدراسیون درگیر آن بودند تصمیم گرفتیم که این برنامه در تهران برگزار شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا