اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مسابقه آزاد مینی‌گلف جام الو لنددر تهران

مسابقه مینی‌گلف آزاد روز جمعه ۱۹ آبان سال جاری باهمکاری انجمن مینی‌گلف و هیات گلف استان تهران وحضور مینی‌گلفرهایی از استان های تهران، قم، خراسان رضوی، قزوین و شرکت کنندگانی از کشور تاجیکستان در تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، امیرحمزه توسلی رئیس انجمن مینی‌گلف ایران، شیوا جهانی نایب رئیس و بهناز سربازی نایب رئیس هیات گلف استان تهران باحضور در مراسم اختتامیه با اهدای مدال و جوایز از ورزشکاران و برگزارکنندگان این مسابقه تقدیر به عمل آوردند.

رئیس انجمن مینی‌گلف ایران در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با روابط عمومی این انجمن با تاکید بر استمرار مسابقات این چنینی گفت: برگزاری مستمر مسابقات موجب رشد و توسعه همگانی مینی‌گلف می شود و هر چقدر این رقابت ها در سطح کشور بیشتر مورد توجه واقع شود بدون تردید علاقه‌مندان بویژه جوانان و نوجوانان آموزش های بهتری در این رشته دریافت کرده و تجربیات بیشتری کسب می کنند که این موضوع می تواند مسیر ترقی را سرعت ببخشد.

توسلی همچنین یادآورشد: با برنامه‌ریزی لازم جهت انسجام هرچه بیشتر در ساختار انجمن مینی‌گلف، تلاش خواهیم کرد تا جایگاه مربیان، داوران و تصمیم‌گیران و فعالان این رشته را در بخش‌های مختلف تقویت‌ کنیم و با هم‌گرایی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم زمینه های موفقیت را فراهم نماییم.

این رقابت‌ها که با حضور ۲۲ شرکت کننده آقا و ۱۲ شرکت کننده خانم برگزار شد، بازیکنان در سه راند ۱۱، ۱۸ و ۱۱ میدان امتیاز خود را به ثبت رساندند.

نزدیکی رکوردها در این رقابت منجر به برگزاری بازی پلی آف برای تعین نفر سوم بخش بانوان شد.

در پایان این مسابقه یک روزه،
مهران رحمتی
علیرضا آل بویه
محمد شکیبا مهر
در بخش آقایان و در بخش بانوان
مائده علیزاده
عاطفه علیزاده
زینب هادی زاده
به عنوان نفرات برگزیده و رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا