اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروانی: مشکل سمیعی بی پولی است

مدیر تیم پرسپولیس گفت: مشکل سمیعی بی پولی است اما از وی می خواهم در این شرایط کنار پرسپولیس بماند.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس قبل از سفر به تاجیکستان برای برگزاری دیدار با تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: جمعه بعد از ظهر عازم تاجیکستان هستیم و تیم شرایط خوبی دارد. خوب تمرین کرده و نفرات خوبی داریم اما بزرگ ترین مشکل ما نداشتن بازی های رسمی است. همان مشکلی که در بازی تیم ملی دیدید که ۵۰-۶۰ درصد بازیکنان این تیم یا بازی نکرده بودند یا در تیم های خود ذخیره بودند که سبب شد تیم ملی مقابل سوریه به نمایش نگذاشت‌. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. هرچه بازی دوستانه و تمرین کنیم مانند دیدار رسمی نیست. 

وی افزود: ان‌شاءالله این مسابقه را ببریم و به مرحله بعدی برویم. ۲۴ و ۲۷ مهر که زمان مرحله یک چهارم و نیمه نهایی غرب آسیا است باز هم بدون بازی رسمی می رویم. این نشان می‌دهد برنامه ریزی مان خیلی خوب بوده و با یک تیم آماده بدون بازی رسمی وارد مسابقات لیگ قهرمانان می شویم!

مدیر تیم پرسپولیس درمورد اینکه این برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سبب ضربه  خوردن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می شود، پاسخ داد: باید بهتر برنامه ریزی می‌شد. شرایط خوبی برای هیچ یک از تیم ها نیست که بدون بازی رسمی به مسابقات بروند. تیم های حریف وضعیت بهتری نسبت به ما دارند. استقلال تاجیکستان در کوران مسابقات است و زمین چمنش هم مصنوعی است که به آن عادت نداریم. آنها تمام تلاش خود را برای استفاده از وضعیت میزبانی به بهترین شکل می‌کنند. پرسپولیس هستیم و به عنوان فینالیست دوره قبل برای کسب نتیجه دلخواه به تاجیکستان می رویم اما شرایط خیلی سخت است. 

پیروانی درباره استعفای جعفر سمیعی در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان پاسخ داد: ما هم این خبر را شنیدیم. سمیعی زحمت خود را کشیده اما در این شرایط  باید کنار تیم باشد. بزرگ ترین دغدغه ما، تیم و سمیعی که استعفاء کرده بحث مالی است و همان شبی که قهرمان لیگ برتر شدیم اعلام کردم رقابت برای یارگیری و ادامه لیگ با تیم های صنعتی واقعا سخت است. 

وی ادامه داد: پرونده های طلبکاران خارجی و پول بازیکنان داخلی و بچه های تیم شرایط سختی ایجاد کرده است. رقابت کردن واقعا سخت است و بازیکنان مان را بدون یک ریال پرداختی گرفتیم. ۵۰-۴۰ میلیون هوادار از ما توقع قهرمانی دارند اما با جیب خالی نمی‌توان مبارزه، رقابت و بازی کرد. باید از هیات مدیره تشکر کنم اما بزرگ ترین دغدغه سمیعی و اعضای هیأت مدیره بی پول بودن است و این امر به تیم آسیب می‌زند.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: تیم پرسپولیس واقعا شرایط استثنایی دارد. امیدوارم دست کم نتایج سال قبل را در لیگ قهرمانان تکرار کنیم اما خواهش می کنم سمیعی با وجود مشکلات مالی در این شرایط کنار تیم باشد زیرا هر تغییر و تحولی مشکلات خاص خودش را دارد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا به هدف مان که کسب نتیجه خوب است برسیم. 

پیروانی در خصوص اینکه آیا تیم پرسپولیس برای اعزام به تاجیکستان مشکلی ندارد، پاسخ داد:  در حال حاضر مشکلی نیست. بازیکن دانشجو، سرباز و مالیاتی داریم اما تمام تلاش خود را کردیم تا مشکلی ایجاد نشود.

وی درمورد اینکه مصاحبه سال گذشته اش برای دفاع از پرسپولیس نسبت به محمدرضا ساکت سبب شده خیلی ها به مدیرعامل باشگاه سپاهان سبب توهین کنند، گفت:  اگر من حرفی می زنم یا بحثی می کنم درباره دفاع از تیم پرسپولیس است. هواداران از من توقع دارند. اگر صحبت من سبب شده به خانواده ساکت توهین کنند در حضور اهالی زحمتکش رسانه عذرخواهی می کنم. هیچکس اجازه ندارد به دیگری توهین کند بلکه هدف همه ما دفاع از تیم مان است.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: بحث ما فنی و فوتبالی بوده و نباید به ساکت توهین می شد. امیدوارم از این اتفاقات در فوتبال مان نیفتد و هر کس در هر جایگاهی اجازه ندارد به کسی و خانواده اش توهین کند. بار دیگر از ساکت عذرخواهی می کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا