اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری ماراتن مینی گلف پاییزی در باشگاه مینیاتور

ماراتن مینی گلف در جمعه ی پاییزی در باشگاه مینیاتور برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، رقابت مهیج مینی گلف آزاد باشگاه مینیاتور در روز جمعه در شرایطی که هوای دل انگیز پاییز همراه با مه را در پارک ملت تهران شاهد بودیم با حضور مینی گلفرهای از استان ها تهران، قم، مازندران و قزوین و البته شرکت کنندگان تاجیکستانی برگزار گردید.
در پایان این رقابت که طی آن شرکت کنندگان در سه راند ۱۱، ۱۸ و ۱۱ میدان امتیاز خود را به ثبت رساندند جالب توجه اینکه برای اولین بار در کشور امتیاز هندی کپ برای ورزشکاران لحاظ گردید.
نزدیکی رکوردها در این رقابت منجر به برگزاری بازی ۲ بازی پلی آف برای تعین نفرات دوم و سوم و همچنین تعیین نفر اول بانوان شد.
آقایان سعید حیدرزاده ( تهران)، معین یزدی زاده (قم)
علیرضا آل بویه( تهران) به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و خانم مائده علیزاده عنوان نفر اول بانوان را به خود اختصاص داد.
این رقابت به صورت ماهانه در باشگاه مینیاتور واقع در پارک ملت تهران برگزار و شرکت در این رویداد برای تمامی علاقمندان بدون محدودیت می باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا