اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر پس از شکست کرونا با حضور هشت تیم

سکاندار پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر بیان داشت پس از شکست کرونا ویروس ، دومین دوره مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر (یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) برگزار خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  جوانان آینده نگر، علی اسعدی راد (مشاور عالی کانون جوانان و مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر) طی گفتگویی با پایگاه بیان داشت قصد داریم دومین دوره مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر را با پشت سر گذاشتن کرونا ویروس با حضور هشت تیم فوتبال برگزار نماییم.

اسعدی راد همچنین گفت: در برنامه ریزی اولیه مقرر بود که این مسابقات را با عنوان جام رمضان برگزار نماییم اما با توجه به دستور اکید ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی برنامه های ورزشی تا رفع این ویروس ، تلاش خواهیم کرد در اولین فرصت ممکن دومین دوره مسابقات را با مشارکت کانون جوانان و پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر برگزار نماییم.

سکاندار جوانان آینده نگر عنوان داشت: خدا را شاکریم که اولین دوره مسابقات را با حضور چهار تیم در فضایی همراه با صمیمیت برگزار کردیم و بنا داریم  دومین دوره مسابقات را با کیفیت تر از دوره قبل برگزار نماییم.

علی اسعدی راد در پایان گفت جزییات بیشتر و دقیق تر دومین دوره مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا