اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری دومین جلسه هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان تهران

دومین جلسه هم‌اندیشی سالانه روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و هیات‌های ورزشی استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه که با حضور سید روح‌الله طوسی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط‌عمومی فرمانداری تهران، رضا مقدم رییس اداره ورزش و جوانان دماوند، ابوالفضل حلیم زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند و حسین رحیمی پور مدیر روابط عمومی اداره کل در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، ابتدا مقدم رئیس اداره با تاکید بر این‌که روابط‌عمومی‌ها بازوان اصلی رؤسای ادارات هستند، گفت: خوشحالیم که امروز میزبان همکارانم در روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی هستیم. روابط‌عمومی‌ها با انعکاس به‌موقع اخبار، حاصل تلاش سازمان تحت پوشش خود را در برخواهند گرفت و عدم ارسال به‌موقع اخبار و انعکاس، آن سازمان را به نوعی بی‌هویت می‌کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، این نشست‌ها تخصصی تر و در تمامی ارکان اداره‌ کل برگزار شود و با هم‌اندیشی بتوانیم در راستای توسعه ورزش پایتخت و کشور قدم‌های مؤثری برداریم.
سپس معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با بیان این‌که خوشحال هستم، این جلسه در این شهرستان برگزار شده، گفت: از این‌که جلسات به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، استقبال می‌کنم و از این باب که با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک شاهد تلاش‌های عزیزان در ادارات ورزش و جوانان هستید، خرسندم.
سید روح‌الله طوسی به تسهیل در فرآیند ارسال اخبار اشاره کرد و گفت: اگر این روند به‌کندی انجام شود باعث از بین رفتن و نادیده‌گرفتن تلاش شبانه‌روزی همکاران در سازمان مربوط است و در واقع مخاطب اصلی خود شما مسئولین روابط‌عمومی‌ها هستید، چراکه شما کلیه اخبار رسانه‌های مختلف از جمله مجموعه تحت پوشش خود را رصد می‌کنید، لذا اگر اخبار به‌موقع ارسال نشود، شما و به‌همین شکل زیرمجموعه‌ها و مخاطبین عمومی شما نیز از درج آن آگاهی نخواهید داشت.
وی تاکید کرد: اهمیت روابط‌عمومی صرفاً یک خبر ورزشی و یا یک مسابقه نیست، بلکه روابط‌عمومی بایستی انعکاس اخبار زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و فراخوان‌های مختلف را رسانه‌ای کند تا یک مسابقه بتواند انجام شود و حاصل آن اخبار ورزشی، فرایندی است که شماها در پوشش موفق زیرساخت‌ها داشته اید.
طوسی در پایان عنوان کرد: باید این نشست‌های هم‌اندیشی خروجی‌ داشته باشد و در جلسه آینده، مصوبات این جلسه پیگیری شود تا بدانیم که جلسات بی‌حاصلی برگزار نشده است.
در ادامه این نشست، مدیران روابط‌عمومی، مشکلات و موانعی را که به‌منظور ارسال مطلوب اخبار پیش رو دارند با معاون اداره کل درمیان گذاشتند و در بخش دوم نشست هم دو کلاس آموزشی روابط‌عمومی و فضای مجازی تدریس شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا