اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

محمد بنا: خدا را شکر خجالت زده مردم نشدیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خدا را شکر به قولی که برای قهرمانی داده بودیم وفا کردیم و خجالت‌زده مردم نشدیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره قهرمانی در مسابقات آسیایی گفت: واقعا سخت بود؛ تا لحظه ‌آخر چیزی مشخص نبود. با پیروزی علیاری در دیدار رده‌بندی و شکست نماینده ازبکستان در فینال با ۳-۲ امتیاز اختلاف قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: از قهرمانی در شروع کارمان رضایت دارم. خدا را شکر به قولی که داده بودیم عمل کردیم و خجالت‌زده مردم نشدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: درس‌های زیادی از این مسابقات گرفتیم که باید خیلی بیشتر کار و تلاش کنیم تا برای مسابقات جهانی یکسری ضعف‌ها و مشکلاتی که داشتیم را برطرف کنیم تا دوباره دچار آن نشویم.

محمد بنا درباره اشک‌هایش روی سکوی قهرمانی گفت: ما همه ایران را دوست داریم هر زمان که پرچم ایران بالا می‌رود و سرود جمهوری اسلامی به صدا درمی‌آید اشک شوق در چشمانم حلقه می‌زد.

وی درباره برنامه‌اش برای مسابقات آینده گفت: باید نسبت به مدت اخیر یک بازنگری داشته باشیم و یکبار دیگر عملکرد بچه‌ها در این مسابقات را بررسی کنیم چون کارمان در مسابقات جهانی قزاقستان بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا