اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جلسه هماهنگی و هم افزایی المپیاد استعدادهای گلف با حضور ریاست هیات گلف تهران

جلسه هماهنگی و هم افزایی المپیاد استعدادهای کشور در رشته گلف به میزبانی تهران با حضور ریاست هیات گلف استان تهران و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این جلسه که با حضور حسین رحیمی پور (رئیس هیات گلف استان تهران) ، بهناز سربازی (نائب رییس هیات تهران) ، لیلا سربازی (دبیر هیات تهران) برگزار شد در خصوص میزبانی هیات گلف استان تهران در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور هم افزایی و تبادل نظر شد و همچنین اعضای شرکت کننده نیز با مسئولیت خود در ستاد این دوره از مسابقات آشنا شدند و مقرر شد هر کمیته پیگیری کارهای مربوطه را انجام و آن را به نتیحه نهایی برساند.

حسین رحیمی پور در ابتدای این جلسه طی سخنانی تلاش بیشتر و برنامه ریزی مناسب را در اجرای برنامه ها و ماموریت ها خواستار شد و بیان داشت تلاش می کنیم تیمهای های شرکت کننده در این المپیاد به بهترین نحو مسابقات را به پایان رسانند.

همچنین اعضای شرکت کننده در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

گفتنی است در این نشست: مهران رحمتی (مسئول کمیته برگزاری مسابقات و تشریفات) ،مائده خلیل زاده (دبیر کمیته برگزاری مسابقات وتشریفات) هلیا چترنور (دبیر کمیته مربیان) ،لیلا رحیمی (دبیر کمیته داوران) ، محمد مهدی عطوش (عضو کمیته اقتصادی) ، صفورا بیگی (عضو کمیته داوران) ، حنانه کاظمی (عضو کمیته دانش آموزی و استعدادیابی) ، حسین شیرازی مقدم (مدیر روابط عمومی هیات ) و آقایان مقیمی هومن حسین نژاد، محمد علی خداداد(اعضای ستاد برگزاری المپیاد) شرکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا