اخبار ورزشیورزش های رزمی

گزارش سردبیر پیشرو ورزش از سمینار جهانی جوجیتسو کار مشترک ایران وایتالیا

مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش از سمینار جهانی جوجیتسو کار مشترک ایران وایتالیا بازدید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش افزود سمینارجهانی جوجیتسو توسط اتحادیه هنرهای رزمی باحضور اساتیدی از کشورهای ایران وایتالیا برگزارشد.

خویشوند افزود: سمینار بین المللی جوجیتسو که برگزارکننده این اتفاق خوب ورزشی اتحادیه جهانی هنرهای رزمی (uwmaf ) بود با محوریت اساتیدی همچون نصرالله کاکاوند و استاد برتولتی از کشور ایتالیا بودن که از ۱۳ کشور جهان شرکت کرده بودنند و با حضور ۳۸۰ نفر ورزشکار ….سمینار برای اولین بار بصورت مجازی توسط uwmaf برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفته شد و کارشناسان اتحادیه هنرهای رزمی از جمله استادامتیازعبدالله از کشورآفریقای جنوبی که ۸ سال نایب رئیس فدراسیون جهانی کاراته بودنند و از زحمات استاد کاکاوند و برتولتی قدردانی کردند .

مازیارخویشونددر ادامه افزود که این سمینار بصورت آنلاین و خیلی حرفه ای برگزارشد و امیدوارم که اینچنین اقدامات مثبت ورزشی بیشتر ادامه پیداکند چونکه ما ورزشکاران خیلی ماهری در ورزش رزمی داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا