اخبار ورزشیورزش جانبازان و معلولین

برتری ملی پوشان فوتبال نابینایان مقابل مراکش و‌امیدواری فراوان برای صعود

تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با پیروزی مهم برابر مراکش در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی بیرمنگام قرار گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب مسابقات جهانی بیرمنگام، تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان مقابل مراکش به برتری یک بر صفر رسید.

ملی پوشان کشورمان در سومین بازی خود در مرحله گروهی این رقابتها با تک گل مرتضی کریمی از سد مراکش گذشتند و‌تا حدود زیادی صعود خود به دور بعدی این مسابقات را مسجل کردند.

تیم ایران که مقابل برزیل یک بر صفر شکست خورده بود و برابر مکزیک به تساوی یک بر یک رسید حالا با کسب ۴ امتیاز و‌تفاضل صفر شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد چرا که مکزیک یک امتیازی که با سه گل به مراکش باخته بود فقط در صورت‌ برتری سه گله برابر برزیل قدرتمند می تواند سد راه صعود ما شود که حصول این نتیجه برای مکزیک سخت خواهد بود.

در صورت صعود تیم کشورمان که قطعی به نظر می رسد، ملی پوشان ایران در دور بعد روز سه شنبه رو در روی کلمبیا قرار خواهند گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا