اخبار ورزشیفوتبال جهان

ماتیوس از دورتموند به خاطر تزلزل در قهرمانی انتقادکرد

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از بورسیادورتموند به خاطر کم‌آوردن در جنگ قهرمانی انتقاد کرد.

به گزارشپایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تزلزل دورتموندی‌ها در هفته‌های اخیر که منجر به سقوط این تیم از رده یک به دو جدول بوندس‌لیگا شد، نه فقط اسباب ناراحتی هواداران زنبورها را فراهم کرد بلکه حتی باعث انتقاد لوتهارماتیوس شد.

کاپیتان بزرگ تیم ملی آلمان در جام جهانی منجر به قهرمانی ۱۹۹۰ در مصاحبه‌ای عنوان کرد رقیب بایرن، یعنی بورسیا در هفته‌های گذشته مرتکب اشتباه شد که شانس قهرمانی‌اش بسیار کاهش یافت.

ماتیوس که با خبرنگار اسکای صحبت کرد، افزود:اگر لوسین فاوره درخشید، به خاطر تعویض‌هایش بود که حس به بازی تیمش می داد.اما این ویژگی در بازی‌های اخیر هرگز دیده نشد.

او ادامه داد:مربی سوئیسی نشان داد که فاقد احساسات کافی در بازی‌های مهم است.

این چهره به همین خاطر به دو بازی سرنوشت‌ساز اخیر دورتموندی‌ها یعنی دربی روور مقابل شالکه و بعد وردربرمن اشاره کرد که هر دو دفعه، دورتموند از حریف پیش افتاد اما در نهایت بازنده شد و شانس قهرمانی را از کف داد.

به اعتقاد ماتیوس، بایرن مونیخ در این شرایط قهرمانی بوندس‌لیگا را یکبار دیگر به دست آورد.

وی گفت:با این شرایط بایرن در پایان فصل با شایستگی قهرمان می‌شود.

هم اکنون بعد از گذشت ۳۲ هفته از فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و در فاصله ۲ هفته تا پایان فصل‌، بایرن مونیخ با ۷۴ امتیاز تیم نخست و بورسیادورتموند با ۷۰ امتیاز دوم است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا