اخبار ورزشیورزش تهران

برترین های شنای دختران استعدادهای برتر کشور به میزبانی تهران معرفی شدند

رقابت‌های شنا چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر با حضور ۲۴ استان کشور و رقابت بیش از ۳۰۰ ورزشکار با معرفی برترین ها به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، اختتامیه مسابقات شنای دختران با حضور شاکری فرد رئیس گروه بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در استخر قهرمانی آزادی برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان تهران، نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو استمرار پشتیبانی‌ها از استعدادها طی سال توسط وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش‌های جوانان استان تهران و به تبع آن هیات شنا را خواستار شد.
در پایان این رقابت‌ها در رشته ۵۰ متر کرال پشت، آرتینا عالمی از تهران اول شد، ویستا فروزش از فارس و نازنین زهرا سامی از تهران دوم و سوم شدند. در ۲۰۰ متر پروانه ملیکا رحیمی از خراسان رضوی، آیدا کیخایی از گلستان و فاطمه صادقی از خراسان رضوی به مقام های اول تا سوم رسیدند. در ۵۰ متر آزاد، السا اکبری از البرز اول، آدرینا باقری از گلستان دوم و آرتینا عالمی از تهران سوم شدند. در ۲۰۰ متر قورباغه، ملیکا رحیمی از خراسان رضوی ، آیلین ابدالی از تهران و سپیوند مشیرفر از تهران به مقام های اول تا سوم رسیدند.
همچنین در ۴۰۰ متر آزاد، آیلین ابدالی از تهران اول، ویستا فروزش از فارس دوم و آیلین اشتری از تهران سوم شدند. در ۵۰ متر قورباغه، آدرینا باقری از گلستان، آیلین ابدالی از تهران و تینا بهادر از گلستان برسکوی اول تا سوم ایستادند. در ۸۰۰ متر آزاد سپیوند مشیفر از تهران اول شد و آیدا کیخایی از گلستان و سوگل صادقی از تهران به عناوین دوم و سوم دسب یافتند.
بنا به همین گزارش، در ۴ در صد متر مختلط تیمی، تهران اول، گلستان دوم و خراسان رضوی سوم شدند، در ۲۰۰ متر آزاد آیدا کیخایی از گلستان، سپیوند مشیرفر از تهران و فاطمه صادقی از خراسان رضوی به مقام های اول تا سوم رسیدند. در ۵۰ متر پروانه، السا اکبری از البرز، آدرینا باقری از گلستان و سوفیا عزیزی از فارس در رده اول تا سوم قرار گرفتند. در ۱۰۰ متر کرال پشت، آرتینا عالمی از تهران مقام اول را کسب کرد، ویستا فروزش از فارس دوم شد و نازنین زهرا سامی از تهران مقام سوم را از آن خود کرد.
در ۱۰۰ متر قورباغه نیز آدرینا باقری از گلستان، آیلین ابدالی از تهران و مهتاب قدوسی‌زاده از فارس اول تا سوم شدند. در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، السا اکبری از البرز، آیلین ابدالی از تهران و آیینا احیایی از خراسان رضوی عناوین اول با سوم را به خود اختصاص دادند. در ۱۰۰ متر پروانه هم السا اکبری از البرز، آیدا کیخایی از گلستان و سارینا زبردست از تهران به مقام اول تا سوم رسیدند. در ۴۰۰ متر آزاد تیمی هم استان تهران اول شد، استان گلستان به مقام دوم رسید و استان خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا