اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

امباپه علاقه‌ای برای رفتن به چلسی ندارد

ستاره فوتبال جهان و پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که علاقه‌ای برای پیوستن به چلسی ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، کیلیان امباپه که هدف رئال مادرید برای پیوستن به این تیم است، در پی مذاکرات آبی‌ها و پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای پیوستن به چلسی در تابستان امسال ندارد.

طبق گزارش اسپورت، کیلیان امباپه مورد توجه چلسی قرار گرفته و مالک این باشگاه اخیراً با ناصر الخلیفی سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مذاکره کرده است اما این مهاجم ۲۴ ساله که هدف رئال مادرید نیز محسوب می‌شود، نمی خواهد به استمفوردبریج برود.

امباپه در سال‌های اخیر به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده که سهم زیادی در موفقیت تیمش داشته است اما او دیگر تمایلی برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن ندارد به همین دلیل تصمیم جدایی او توجه رئال مادرید و چلسی را جذب کرده است. به نظر می‌رسد حالا گزینه فصل آینده امباپه باشگاه رئال مادرید باشد.

چند روز پیش نشریه مارکا نوشته بود که تمام توافقات بین طرفین برای انتقال امباپه به رئال انجام شده و حتی پیراهن امباپه با رئال تهیه شده که هفته آینده این انتقال نهایی خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا