اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوسمار: پرسپولیس باید نتیجه بگیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم فصل دوم باید نتیجه بگیریم و بازی خوب کافی نیست.
به گزارش پیشرو ورزش، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا بازی سختی با تراکتور داریم. تیمی هستند که در نیم فصل اول خیلی پیشرفت کردند. برخی بازیکنان این تیم عوض شدند. برای نیم فصل دوم تیم آماده‌ای هستند. مالکیت توپ را مثل تیم ما خیلی دوست دارند. بازی و چالش جالبی خواهد بود برای اینکه ببینیم چه کسی قدرت بیشتری برای نگه داشتن توپ دارد.
وی افزود: بازی دوم از نیم فصل دوم است. باید به دنبال نتیجه باشیم. بازی خوبی مقابل آلومینیوم داشتیم و راضی کننده بود اما فقط این کافی نیست و باید نتیجه بگیریم. بازی متفاوتی نسبت به دیدار با آلومینیوم داریم. شکل بازی حریف فرق می‌کند. باید قوی باشیم تا نتیجه بگیریم.
سرمربی پرسپولیس درخصوص وظیفه جدیدی که در این تیم دارد، گفت: حضور من روی نیمکت این تیم کار خیلی سختی است. هرکاری کنم یا هر حرفی بزنم می‌تواند روی جو فوتبال ایران خیلی تاثیر بگذارد. مسئولیت سنیگینی دارم. در تیم بزرگی هستم. امیدوارم با کمک کادرفنی، بازیکنان، هواداران و مدیریت بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
اوسمار درمورد اینکه آیا مقبولیت لازم در رختکن تیم را مانند گل‌محمدی دارد، عنوان کرد: سوال خیلی سختی است. درمورد کسی صحبت می‌کنید که من را به فوتبال ایران آورد. یحیی خیلی قابل احترام است و او را دوست دارم. انسان خیلی خوبی است. ۲ نفری هستیم که با هم آشنا شدیم و به هم احترام می‌گذاریم. در این مدت که با هم کار کردیم، یکدیگر را دوست داشتیم. زمان‌هایی در شرایط سخت بودیم. لحظاتی خوبیه م کنار هم داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. خودم را درمورد ارتباط بازیکنان، با او مقایسه نمی‌کنم.
وی تصریح کرد:رابطه شما به عنوان یک دستیار با سرمربی که باید ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستد، خیلی فرق می‌کند.امیدوارم با گذشت زمان رابطه خیلی خوبی بین من و بازیکنان باشد اما نمی‌توانم این رابطه را گل‌محمدی مقایسه کنم.
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه درویش اعلام کرده چون پول نداشتیم به سراغ گزینه‌های ارزان رفتیم و به این ترتیب اوسمار سرمربی شد و اینکه آیا بازیکنان جذب شده لیست خودش بود یا گل‌محمدی، گفت: همه می‌دانند مشکلاتی که پرسپولیس در فصل گذشته داشته، چه چیزهایی بودند. با این شرایط همیشه باید سراغ انتخاب‌هایی می‌رفتیم که می‌توانستیم سراغ آنها برویم‌. تصور کنید انتظار جذب مسی یا رونالدو رل دارید اما وقتی نمی‌توانید این کار را انجام بدهید باید سراغ نفراتی بروید که می‌توانید با آنها توافق کنید. بازیکنانی را گرفتیم که از فصل قبل دنبال جذب‌شان بودیم تا در پست‌هایی که کمتر بازیکن داریم یا باید تقویت شویم، بازیکن بگیریم.
اوسمار تصریح کرد: لیستی از بازیکنانی که در زمان گل‌محمدی می‌خواستیم و همچنین پس از جدایی او را تهیه کردیم. برخی از بازیکنان را ما پیشنهاد دادیم و برخی را نیز خود باشگاه جذب کرد. امیدوارم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. خیلی بد است در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی، هنوز نمی‌دانیم بازیکنانی که با ما تمرین می‌کنند، در لیست بازی هستند یا نه؟
وی اضافه کرد: در بازی‌ با آلومینیوم تعداد بازیکنان ما خیلی کم بود و دست‌مان خالی بود. امید عالیشاه را به دلیل محرومیت نداشتیم‌. محمد عمری و میلاد سرلک از تیم جدا شدند‌. امیدوارم امشب خبر خوبی درمورد حضور بازیکنان جدید بشنویم.
سرمربی پرسپولیس درمورد دستیاران جدید؛ گفت: مربیانی حرفه‌ای هستند‌. با رافائل تولدو در دوره بدنسازی و آنالیز فدراسیون فوتبال برزیل عضویت داشتیم. او در اتریش به عنوان دستیار کار می‌کرد و بالاترین مدرک مربیگری از برزیل را دارد. با اینیسیو قبلا کار نکرده‌ام اما یک مربی دروازه‌بان‌های خیلی خوب و حرفه ای است که پیش از این در عربستان مربیگری کرده. این مربی باتجربه خودش بازیکن بوده و حتی در تیم‌های برزیل کار کرده است.
اوسمار اضافه کرد: کادرفنی ما هنوز کامل نیست. به یک آنالیزور نیاز داریم زیرا محمد عسگری از تیم خارج شد. هماهنگی مربیان جدید با بازیکنان مقداری سخت است. آنها باید خودشان را با تیم، کشور جدید و باشگاه وفق بدهند. امیدوارم این کار هرچه سریع‌تر انجام شود.
وی درپاسخ به این سوال که اگر علیرضا بیرانوند جانشین خوبی داشت، با توجه به اشتباهات فصل جاری بازهم در دیدار با تراکتور به او بازی می‌داد، گفت: درمورد دروازه‌بان تیم ملی صحبت می‌کنیم‌. قرار نیست به خاطر یک اشتباه او را قضاوت کنیم. شاید بازیکن آلومینیوم صد بار دیگر آن شوت را بزند، گل نشود. نه تنها من بلکه کل اعضای کادرفنی به او اعتماد داشته و از بیرانوند استفاده می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس درواکنش به اینکه پیشکسوتان این باشگاه اعتقاد دارند او نمی‌تواند در جمع سرخ‌پوشان موفق شود و با این تفاسیر آیا می‌تواند نتیجه خوبی در این این تیم بگیرد، توضیح داد: نمی‌دانم کدام پیشکسوتان را می‌گویید اما حتما بازیکنان سابقه و قدیمی باشگاه بودند که در این مورد صحبت کردند‌. فقط گذشت زمان می‌تواند ثابت کند می‌توانیم در پرسپولیس نتیجه بگیریم یا نه. همه شرایط باید کمک کند تا به ایده‌آل‌های باشگاه برسیم. البته امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. هیچ جای دنیا هیچ مربی نمی‌تواند بگوید نتیجه خوبی می‌گیرم مگر اینکه کار شده و خودش را نشان بدهد. تنها قولی که می‌دهم این است که گروه ما تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا