اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

پرسپولیس پرونده بیرانوند را به دادگاه می‌برد؟

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی به عقد قرارداد مجدد با علیرضا بیرانوند ندارد و احتمالاً کار این دو به محاکم قضایی کشیده شود.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس مذاکراتی را با استقلال انجام داد تا در صورت رسیدن به توافق بتواند به این تیم بپیوندد.

این مسئله در این یکی دو روز حواشی زیادی ایجاد کرد اما حالا صحبت از این به میان آمده که احتمال حضور بیرانوند در استقلال کمتر از گذشته شده است، احتمالاً بنا به دلایلی این انتقال جنجالی صورت نگیرد.

از طرفی دیگر خبر می رسد که باشگاه پرسپولیس هم تمایل چندانی به قرارداد مجدد با بیرانوند ندارد و به احتمال زیاد دیگر این دروازه‌بان ملی‌پوش در پیراهن سرخ‌پوشان نخواهیم دید.

گفته می‌شود، باشگاه پرسپولیس احتمالاً به دلیل اتفاقات رخ داده از علیرضا بیرانوند شکایت خواهد کرد. این مسئله‌ای است که هیأت مدیره باشگاه باید درباره آن تصمیم‌گیری کند اما احتمال آن کم نیست.

در صورتی که بیرانوند با استقلال قرارداد نبندد و از آنجایی که گفته می‌شود پرسپولیس او را نمی‌خواهد احتمالاً او فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =

دکمه بازگشت به بالا