اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوزونیدیس: گل گهر خوب نبود اما نتیجه بدی نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به تیم پیکان تبریک می‌گویم زیرا در این بازی از ما بهتر بود.

به گزارش پیشرو ورزش، مارینوس اوزونیدیس پس از مصاف گل گهر با پیکان، اظهار داشت: اول از همه به پیکان تبریک می‌گویم. در این بازی بهتر از ما بودند. خیلی محکم تر بازی کردند. بیشتر از ما برای بردن تلاش کردند. خیلی از بازیکنان ما امروز خوب نبودند. با توجه به عملکردمان نتیجه بدی نبود.

وی افزود: هفته قبل با فولاد در سیرجان بازی کردیم. باید پیشرفت کنیم. بازی را بهتر شروع کنیم. به حریف در طول بازی اعتماد به نفس دادیم ک بازی برایشان راحت شد. در این چند روز مشکلاتی داشتیم. باید در طول بازی مثبت و جنگنده باشیم که امروز اینطور نبود. با اینحال که خوب نبودیم یک امتیاز گرفتیم. زمان کمی داریم که برای بازی بعدی آماده شویم.

اوزونیدیس در مورد اینکه مقابل فولاد فوتبال روانی ارائه دادند و آیا حضور سرمربی تیم ملی باعث استرس بازیکنان گل گهر شده در بازی با پیکان شده، گفت: آن بازی فرق می‌کرد. در بازی امروز بد بودیم اما دلیل نمی‌شود که بازیکنان ما بد باشند. بازیکنان خوبی داریم اما از عملکردشان امروز راضی نیستم. فکر نمی‌کنم تاثیر داشته باشد و استرس ایجاد کرده باشد.

وی در مورد کیفیت زمین‌های فوتبال در ایران، عنوان کرد: در این مورد دیگر حرفی نمی‌زنم. باید زمین‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی گل‌گهر در‌مورد جذب بازیکن به جای نفرات جدا شده، گفت: الان جمع ما همین است و باید با همین تیم کار کنیم. البته می‌دانیم که به یکی دو بازیکن نیاز داریم. ۳-۲ بازیکن ما مثل تیکدری و برزای هنوز آماده نیستند. در طول بازی به آن‌ها زمان می‌دهیم. کیفیت‌شان را می‌دانیم. صددرصد بازیشان این نیست. با تعویض‌ها به آن‌ها فرصت می‌دهیم که بازی کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا