اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

عبدی: وقتی تیم میلیون دلاری عربستان را می ‌بریم یعنی پتانسیل نوجوانان ایران بالاست

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: وقتی بدون بازی تدارکاتی و در شرایط نامتعارف با عربستان که میلیون‌ها دلار برای فوتبال خود هزینه کرده بازی می‌کنیم و می‌بریم، یعنی این بچه‌‌ها پتانسیل بالایی دارند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین عبدی در آستانه اعزام تیم ملی نوجوانان به قهرمانی آسیا اظهار داشت: امروز آخرین روز اردوی ما بود و چند روز زودتر به تایلند محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شویم و خودمان را باید با آب و هوای آنجا هماهنگ کنیم. امروز هم یک مراسم بدرقه‌ای داشتیم که قلعه نویی، نبی، زادمهر، استیلی و دیگر دوستان آمدند و به این بچه ها روحیه دادند. از اصحاب رسانه هم خیلی تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند.

وی در خصوص اینکه گفنه بودید تیم شرایط رسیدن به جمع ۴ تیم برتر را دارد، عنوان کرد: الان هم می‌گویم. وقتی ما بدون بازی تدارکاتی و در یک شرایط نامتعارف با تیمی مانند عربستان که میلیون دلار برای تیم خود هزینه کرده و دائم در اردو است، بازی می‌کنیم و می بریم، معلوم است که این بچه ها و تیم پتانسیل بالایی دارند. با امکانات خوب مانند زمین و بازی های تدارکاتی می توانیم به هرچیزی که می خواهیم برسیم. دوست دارم این را بگویم که تمام تلاش خودمان را کرده ایم و اگر اتفاق خاصی مانند پنالتی و اخراج در بازی ها نیفتد امیدواریم اول از گروه خود بالا بیاییم و بعد از آن راهی جام جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در خصوص برنامه ها در تایلند گفت: حدود ۱۰ روز زودتر از تورنمنت به آنجا می‌رسیم و قرار است ۲ بازی تدارکاتی برای ما در نظر بگیرند و بعد از آن ۵ روز مانده به شروع بازی ها دیگر مسابقه نداریم و فقط تمرین و ریکاوری می کنیم و برای دیدار اول در روز ۲۶ خرداد با افغانستان آماده شویم.

عبدی در مورد اینکه چرا بازیکنی از پرسپولیس حضور ندارد، گفت: من تمام عمر فوتبالی ام را در پرسپولیس گذراندم و از نوجوانی تا زمانی که خداحافظی کنم، در این بازی کردم. این تیم یا هر تیم ملی دیگر رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم که بازیکنان توانمندی اگر در استقلال و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بود در تیم ملی حضور داشته باشد. این بازیکنان را از میان ۱۶، ۱۷ هزار نفر دیدم و انتخاب کردم. اگر کسی از سرخابی ها هم خوب بود انتخاب می شد، در نهایت امیدوارم وقتی این بازیکنان بازی می‌کنند، همه لذت ببرند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا