اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوزونیدیس: من از هواداران و بازیکنان حریف هم عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: من از هواداران و بازیکنان حریف هم عذرخواهی می‌کنم زیرا خوشحالی من بدون منظور بود.

به گزارش پیشرو ورزش، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را داشتیم و خیلی خوشحال هستم که تماشاگران تیم‌مان را در ورزشگاه دیدم. به نظرم فوتبالی که امروز بازی کردیم یکی از بهترین بازی‌های فوتبال ایران بود. هر دو تیم امروز تلاش خود را کردند تا موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنند. در نیمه اول شرایط تیم ما بهتر از نساجی مازندران بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. در واقع توپ‌های پایانی که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم را از دست دادیم.

وی افزود: این طبیعی است که در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد و این یک امر طبیعی بود که آنها در نیمه دوم بر روی دروازه ما فشار بیاورند. مهاجمان نساجی به نسبت قدی بلندتر از مدافعین ما بودند و همین موضوع باعث شد تا توپ‌هایی که از جناحین به مهاجمان ارسال می‌شد مدافعین ما را ا ذیت کردند هرچند این را باید بگویم تیم حریف‌های هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که از دست داد، از طرفی هم موقعیت‌های زیادی که ما داشتیم به هدف رفت.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه گفت:‌ از اینکه سه امتیاز این بازی را گرفتیم خوشحال هستیم و به تمام بازیکنانم این برد را تبریک عرض می‌کنم. در حال حاضر این ما هستیم که می‌دانیم چه مشکلاتی داریم و همچنین بازیکنانی مصدومی را که در این بازی در اختیار نداشتیم. من قبل از بازی با نساجی هم گفته بودم که ما مانند تیمی به جنگ می‌رویم که هیچ سلاحی در دست نداشتیم. امروز در ورزشگاه وطنی هواداران نساجی فضای زیبایی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند و این بسیار مهم است که هواداران در باشگاه حضور داشته باشند و به بازی بازیکنان ریتم بدهند.

مارینوس در پایان خاطرنشان کرد: من از هواداران و بازیکنان حریف هم عذرخواهی می‌کنم به این دلیل که یکی از دستیارانم بین هواداران بود پس از اینکه گل را به ثمر رساندیم به سمت دستیارم خوشحالی کردم و از کادر فنی تیم نساجی هم عذرخواهی می‌کنم چرا که خوشحالی من بدون منظور نبود و خوشحالی نسبت به نیمکت نساجی نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه آیا پیش‌بینی می‌کردند که بتوانند با حضور هواداران تیم نساجی سوار بر بازی باشند، عنوان کرد: من به دلیل اینکه می‌دانستم جو ورزشگاه وطنی به چه شکل خواهد بود از همان ابتدا به بازیکنانم گفتم که بازی را در اختیار بگیرند و از نظر فنی بر تیم حریف غلبه کنند تا بتوانند شور هواداران را کمی کنترل کنند. من می‌دانستم امروز با حضور هواداران کار بسیار سختی در ورزشگاه وطنی خواهیم داشت به همین دلیل هم تا پایان بازی این موضوع را به تمام بازیکنانم گوشزد کردم تا بتوانیم بر حریف غلبه کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا