اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

امضای تفاهم‌نامه کشتی ایران و روسیه

به گزارش مازیارخویشوند سردبیر پایگاه خبری پیشرو ورزش
از امضای تفاهم نامه بین کشتی البرز و روسیه
حضور حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روسیه در ایران با تیم پادوبنی روسیه در جام باشگاههای جهان فرصتی بود تا دو تفاهم نامه جهت برگزاری اردوی مشترک بین تیم های ملی ایران و استان البرز با کشتی روسیه منعقد شود.
اولین تفاهم نامه برگزاری اردوی مشترک ببن تیم های ملی تمام رده های دو تیم ملی ایران و روسیه است و دومین تفاهم نامه بین روس ها و تیم های کشتی استان البرز بود.
در همین رابطه علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی استان البرز و حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی روسیه با امضای تفاهم نامه مذکور موافقت خود را با برگزاری اردوهای مشترک اعلام کردند.
لازم به ذکر است که رضایی مدتی است از سوی مهدی یوسفی رییس هیات کشتی استان البرز به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد انتخاب شده و این قهرمان اسبق تیم ملی که مدال های ارزشمند جهان و المپیک را رر کارنامه افتخارات خود دارد تلاش می کند تیم استان البرز را به روزهای اوج بازگرداند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا