اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

انوشیروانی: به خاطر یک مصدومیت قهرمانی در آسیا را از دست دادیم

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با این تاکتیک به مسابقات قهرمانی آسیا آمده بودیم که قدرت خود را به عنوان تیم اول قاره نشان دهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سجاد انوشیروانی پس از پایان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از برپایی چهل و پنج روز اردوی مستمر برای تیم ملی بزرگسالان آقا و خانم، توانستیم در مسابقات آسیایی بحرین حضور پیدا کنیم. تیم های آقایان و بانوان روند رو به رشدی داشته اند و به مسابقات آینده امیدوار شدیم. خدمت مردم عزیز عرض کرده ایم که شرایط وزنه برداری آنچنان مناسب نیست ولی برنامه های خوبی برای آینده داریم و امیدواریم روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: با یک برنامه‌ریزی خوب اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان را برای مسابقات جهانی کلمبیا شروع می‌کنیم. مکان اردوها تهران خواهد بود و تلاش می کنیم بالاترین امکانات را برای بچه‌ها فراهم کنیم چرا که اولین مرحله گزینشی المپیک بر خودمان تکلیف می‌دانیم که بهترین شرایط را برای اعضای تیم ملی فراهم کنیم. افراد با استعدادی داریم که حضور آنها در رده جوانان رو به پایان است و فدراسیون برنامه ریزی دارد که پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بانوان و آقایان داشته باشد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه به دلیل مصدومیت یکی از ملی پوشان نتوانستیم در ۲ ضرب امتیاز کامل و مدال مجموع را به دست بیاوریم، گفت: بیش از شصت امتیاز را به همین دلیل از دست دادیم و نهایتا عنوان سومی تیمی را به دست آوردیم، درحالی که اگر آن امتیازات از دست نمی‌رفت، قهرمان آسیا بودیم. با این تاکتیک آمده بودیم که قدرت خود را به عنوان تیم اول آسیا نشان دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا