اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

تن هاگ به‌دنبال پدیده‌های جام جهانی

منچستریونایتد سعی دارد در پنجره زمستانی بازیکنان زیادی را به خدمت گیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، اریک تن‌هاگ سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد با وجود برنامه مالکان این باشگاه برای فروش آن، گفته «گلیزرها» به او قول داده‌اند بودجه قابل‌توجهی برای نقل‌وانتقالات و بازسازی این تیم اختصاص دهند.

تن‌هاگ در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۳۰ میلیون پوند را خرج خرید بازیکنانی مانند کامسیرو، آنتونی، مارتینز و مالاسیا کرد و به‌دنبال ستارگان بیشتری است.

تن‌هاگ درباره گفت‌وگوهای ماه گذشته‌اش با «ریچارد آرنولد» مدیر اجرایی منچستریونایتد گفت: ما درباره فرهنگ باشگاه و همچنین اهداف خود صحبت کردیم و او تایید کرد این موارد تغییری نخواهد کرد و حتی بهتر خواهد شد چراکه منابع مالی بیشتری برای این پروژه در دسترس خواهد بود و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام خواهد شد.

روزنامه «سان» نوشته تن‌هاگ در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، جانشین «کریستیانو رونالدو» را که پس از مصاحبه آتشین آقای شماره ۷ به صورت محترمانه‌ای کنار گذاشته شد، به اولدترافورد بیاورد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که «گونزالو راموس» ستاره جوان و ۲۱ ساله پرتغالی تیم بنفیکا که در دو بازی آخر سله‌سائو در جام جهانی نیز جانشین رونالدو شد، به‌رغم بند جدایی ۱۰۳ میلیون پوندی گزینه اول تن‌هاگ است.

«کودی گاکپو» ۲۳ ساله که برچسب ۶۰ میلیون پوندی دارد و در تیم آیندهوون توپ می‌زند نیز در رادار شیاطین سرخ قرار دارد. او هم‌اکنون آقای گل لیگ هلند است و در جام جهانی عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب لاله‌های نارجی داشت.

همچنین، «کریستین پولیشیچ» مهاجم آمریکایی تیم چلسی نیز که نتوانسته نمایش خود در زمان حضور در دورتموند را در لندن تکرار کند، ممکن است هدف بعدی تن‌هاگ باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا