اخبار ورزشیورزش تهران

انجام تعامل دو سویه اداره ورزش و جوانان شمیرانات و تربیت بدنی وزارت دفاع

در نشست مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع با ریاست اداره ورزش و جوانان شمیرانات، تعاملات مشترک دونهاد درخصوص «هفته شمیرانات» برنامه ریزی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در نشست هم اندیشی سرهنگ حق شناس مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حسین رحیمی پور که ظهرامروز (سه شنبه) در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات صورت پذیرفت، ایجاد تعاملات دوسویه در اجرای برنامه های متنوع اعم از برگزاری مسابقات، همایش ها، جشنواره ها و دوره های آموزشی با حضور خانواده های کارکنان وزارت دفاع، سربازان وظیفه و جوانان بمناسبت «هفته شمیرانات» برنامه ریزی شد.
این نشست با حضور امیر موسی زاده معاون امور ورزش، زهرا عابدی مسئول ورزش بانوان و آرزو ربیعی معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات و سرهنگ گودرزی به انجام رسید.
شایان ذکر است : جوانان و سایر اقشار و اهالی شمیرانات از ۲۷ اردیبهشت سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب (ره) به حسینیه مبارکه جماران لغایت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، در هفته ای که به «هفته شمیرانات» موسوم گردیده است، شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی درسطح شهرستان و بخش های تابعه (لواسانات و رودبارقصران) خواهند بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا