اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

انتصاب سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان سرپرست حراست این وزارتخانه را معرفی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در حکمی از سوی وزیر ورزش و‌ جوانان، محسن مزجی به عنوان سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم ابلاغ شده از سوی وزیر ورزش و جوانان به سرپرست مرکز حراست وزارتخانه، رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم خصوصی افراد، رعایت شأن واحترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و … مورد تاکید قرار گرفته است.

در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است:

جناب آقای محسن مزجی

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و با عنایت به نامه شماره ۱۴۰۲/۷۵۳۱/۸۳۶۹ مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۱ سازمان حراست کل کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز حراست» این وزارت منصوب می‌شوید.

رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم شخصی افراد، رعایت شأن و احترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و اماکن، به روزرسانی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از اهم وظایف جناب عالی خواهد بود.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت محوری »، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «فسادستیزی» و «قانون مداری» در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی و عدالت محور در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

بر اساس این گزارش، مزجی از خانواده معزز شهدا، رزمنده بسیجی، سالها حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، جانبازی جنگ تحمیلی و سابقه حراست بیش از ۲۵ فدراسیون ورزشی و مدیریت حراست دانشگاه هنر تهران را در کارنامه خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا