اخبار ورزشیورزش تهران

نشست مشترک دبیر هیئت اسکواش استان تهران با رئیس اداره ورزش اسلامشهر در خصوص راه اندازی اسکواش در این شهرستان

دبیر هیئت اسکواش استان تهران با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با ریاست این اداره دیدار و در خصوص راه اندازی رشته اسکواش در سطح این شهرستان با وی گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، در این نشست دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) با قدیر آرمیان (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر) در خصوص راه اندازی و توسعه رشته های اسکواش ، پدل و راکت بال به گفتگو پرداخت.

همچنین در این نشست طاها ویسی (مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر) نیز شرکت و اعلام آمادگی کرد تا در راه اندازی و گسترش اسکواش در کنار اداره ورزش و هیئت اسکواش باشد.

در این نشست دکتر صالحی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته هیئت و گسترش این رشته در سطح استان ، از رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر درخواست کرد نسبت به راه اندازی این رشته مساعدت های لازم صورت پذیرد که با استقبال قدیر آرمیان نیز همراه شد و مقرر شد قطعه زمینی در ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر جهت ساخت و تجهیز رشته های اسکواش ، پدل و راکت بال اختصاص یابد و برای اولین بار این رشته ها در سطح شهرستان که بالغ بر ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت دارد راه اندازی و سپس توسعه یابد.

شایان ذکر است هیئت و رشته اسکواش در شهرستان اسلامشهر تاکنون فعالیتی نداشته و با پیگیری هیئت استان تهران مقرر است بزودی هیئت اسکواش اسلامشهر تشکیل گردد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

دکمه بازگشت به بالا