اخبار ورزشیورزش تهران

انتشار اینفوگرافی دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال ۱۴۰۲

آمار و عملکرد دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال ۱۴۰۲ با شعار”ورزش قوی برای ایران قوی” در قالب اینفوگرافی منتشر شد.
به گزارش پیشرو ورزش، بر اساس اینفوگرافی انتشار یافته با تکیه به عزم و تلاش جهادی در به ثمر رساندن برنامه های این اداره کل، به افتتاح و راه اندازی ۱۸ پروژه عمرانی در سطح استان تهران به ویژه در شهرستان های کم برخوردار و افزایش ۳۸ درصدی سرانه ورزشی تهران با راه اندازی اماکن خصوصی و دولتی طی دو سال اشاره شده است.
کسب ۲۱ مدال در بازی های آسیایی هانگژو و ۲۰ مدال در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ ، کسب عنوان قهرمانی مقتدرانه در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور و ایجاد و تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی در راستای توسعه عدالت در مناطق کم برخوردار، از دیگر دستاوردهای اعلام شده است.
در این اینفوگرافی، کسب عنوان برتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در جشنواره بیست و پنجم شهید رجایی، برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و ۱۱۴ مراسم تجلیل از قهرمانان استانی و برگزاری بیش از ۹۰ جشنواره بومی محلی و اقوام ایرانی در استان تهران مورد اشاره قرار گرفته است.
از دیگر اقدامات قابل ارائه در سال ۱۴۰۲ که در اینفوگرافی اداره کل آمده، می توان به صدور ۹۹۶ مجوز تاسیس باشگاه های ورزشی، صدور۶۱۰۰ گواهینامه مربیگری و داوری، ساماندهی بیش از ۷۲۰ هزار نفر ورزشکار و رشد ۹/۱۶ درصدی و صدرنشینی در کشور، میزبانی ۱۲۱ رویداد بین المللی و ۴۱۰ مسابقات کشوری، افتتاح ۲۳۸ مرکز مشاوره جوانان و صدور ۵۰ مجوز مرکز مشاوره جوانان، افزایش ۱۰ درصدی سازمان های مردم نهاد نسبت به سال گذشته و تخصیص بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات در موضوع اشتغالزایی و وام ازدواج اشاره کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا