اخبار ورزشیفوتبال ایران

جدول لیگ برتر| جنگ داغ سهمیه در بالای جدول/ منطقه سقوط صنعتی شد

جدول لیگ برتر پس انجام هفت بازی هفته بیست و ششم دچار تغییرات مهمی شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امشب با انجام ۷بازی آغاز شد که نتایج به دست آمده تغییرات زیادی در جدول به خصوص در نیمه پایینی آن به وجود آورد.

پس از پایان بازی‌های امشب، سپاهان توانست با کسب سه امتیاز خانگی مقابل نفت آبادان دوباره به پله دوم برگردد و جای تراکتور را بگیرد. استقلال نیز با توقف خانگی مقابل نساجی، فاصله بیشتری با کسب سهمیه آسیایی گرفت. به این ترتیب و با توجه به تساوی شهرخودرو و پیروزی فولاد، جنگ سهمیه‌گیری بین تیم‌های دوم تا ششم داغتر از قبل شد.

در نیمه پایین جدول نیز توقف سایپا مقابل شاهین بوشهر به گل‌گهر کمک کرد تا به خوبی از منطقه سقوط فاصله بگیرد و حالا شاگردان جلالی می‌توانند با آسودگی بیشتری در بازی‌های آینده به میدان بروند.

پارس جنوبی نیز در دومین مسابقه با هدایت پورموسوی توانست مقابل پیکان امتیاز چهارم را به دست بیاورد تا به علت تفاضل گل بهتر بالاتر از دیگر تیم‌های ۲۵امتیازی یعنی گل‌گهر و ذوب‌آهن روی پله یازدهم بایستد.

به این ترتیب، منطقه سقوط جدول با حضور سایپا و پیکان شرایط جدیدی به خودش می‌بیند و تیم شاهین بوشهر نیز همچنان در پله آخر حضور دارد.

هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم، فردا با انجام مسابقه بین پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان به پایان می‌رسد که این بازی می‌تواند آخرین امضای قهرمانی سرخپوشان در فصل پر اتفاق ۹۹-۹۸ باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا