اخبار ورزشیفوتبال جهان

دخه‌آ آماده امضای قراردادی وسوسه‌کننده و جدید با یونایتد‌ها

دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد آماده است قراردادی جدید با شیاطین سرخ امضا کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، داوید دخه‌آ تمایلی برای ترک اولدترافورد ندارد و حاضر است با شرایطی خوب همچنان در خدمت تیم نخست شهر منچستر بماند.

براساس اعلام سان، این گلر با تجربه از امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۹۱ میلیون پوند با سرخ‌ها بعد از بازگشت از تور پیش فصل خود،‌ استقبال می‌کند.

مدیران اولدترافوردی از اوایل سال جاری میلادی با دروازه‌بان تیم که گلر شماره یک تیم ملی اسپانیا نیز است، مذاکره کرده‌اند و به نظر می‌رسد به توافق کلی جهت ادامه همکاری رسیده‌اند.

طبق آخرین اخبار یونایتد‌ها پیشنهاد دستمزد ۳۰۰ هزار پوندی در هفته را تا ۳۵۰ هزار پوند افزایش داده‌اند تا انگیزه ماندن را نزد دروازه‌بان خود تقویت کنند.

قرارداد این بازیکن در پایان فصل گذشته به پایان رسید تا اکنون بازیکن آزاد باشد.وی از سال ۲۰۱۱نزد اولدترافوردی‌ها بازی می‌کند.

دخه‌آ در این مدت قهرمانی لیگ برتر انگلیس(۲۰۱۳-۲۰۱۲)، جام حذفی انگلیس(۲۰۱۶-۲۰۱۶)، جام اتحادیه انگلیس(۲۰۱۷-۲۰۱۶)، جام خیریه ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ و لیگ اروپا(۲۰۱۷-۲۰۱۶) را کسب کرده است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا