اخبار ورزشیفوتبال جهان

افشاگری جالب گواردیولا از علاقه‌اش به هری کین

سرمربی منچسترسیتی از علاقه‌اش به جذب هری کین صحبت کرد و مدعی شد که ۴ بار برای خرید ستاره انگلیسی تلاش کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، امشب در مهمترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی میزبان تاتنهام خواهد بود. آنها در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که اسپرز با تک گل سون هئونگ مین به برتری یک بر صفر رسید و حالا پپ گواردیولا می‌خواهد نتیجه رفت را جبران کند.

سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار با تاتنهام از علاقه فراوانش به جذب هری کین خبر داد و مدعی شد که ۴ بار برای خرید ستاره انگلیسی تلاش کرده است.

گواردیولا گفت: در ۱۱ یا ۱۲ سال مربیگری‌ام تاکنون نشده که از عدم موفقیت تیمم در نقل و انتقالات ناراحت شوم. هیچ وقت عصبانی نشدم زیرا معتقدم اینجا نماینده باشگاهم هستم و معتقدم باشگاه تا اینجا همیشه همراه و پشتیبانم بوده است.

وی ادامه داد: ما برای خرید هری کین تلاش کردیم ولی او خیلی از ما دور بود زیرا تاتنهام اصلا نمی‌خواست او را از دست بدهد. فکر می‌کنم ۴ بار برای خرید او اقدام کردیم.

گواردیولا تصریح کرد: الان شما می‌توانید بگوید که هری کین به تیم ما نیامد ولی همه چیز درست پیش رفت. این اتفاق تا اینجا کار است، ما اگر به تاتنهام ببازیم و سپس در سوپرکاپ مقابل لسترسیتی شکست بخوریم، نمی‌دانم بعد آن چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: باشگاه به من یکسری بازیکن داده و به شدت از آن خوشحال هستم. ما می‌توانیم کارهای زیادی با هم انجام دهیم. اگر یک مهاجم درجه یک داشتیم، می‌توانستیم با یک مهاجم نوک بازی کنیم ولی الان باید با توجه به بازیکنانمان سازگار شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا