اخبار ورزشیورزش های رزمی

اعلام حکم رفع تعلیق میراسماعیلی از سوی دستگاه قضا

حکم رفع تعلیق آرش میراسماعیلی از سوی دادگاه اعلام شد و به زودی به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از حواشی که خردادماه سال جاری برای آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو رخ داد، طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو تا ابلاغ حکم قضائی میراسماعیلی منصوب شد و آرش میراسماعیلی به مدت کوتاهی از ریاست فدراسیون تعلیق شد تا از طریق دادگاه پیگیر رفع اتهامات وارده از سوی شاکی خصوصی شود.

این روند در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت ۲۸ خردادماه سال جاری، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی تبرئه شد.

بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی ندارد، لذا مراتب جهت اقدام مقتضی اعلام می گردد.

حال باتوجه به اینکه حکم تعلیق میراسماعیلی طبق رای دادگاه برداشته شده و او دوباره می‌تواند به عنوان رئیس فدراسیون جودو فعالیت خود را آغاز کند، درواقع عدم تمکین از دستور قضایی منجر به ترک فعل و انفصال از خدمت برای مسوول مربوطه می باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا